Thursday, April 2, 2009

My Last 2nd April

My Last 2nd April... this 2009
Tiap2 tahun saya ingat 2hb April...
Saya tak lupe nak wish...
Guna kad, pakai esemes...
Time single, time kapel, time single balek...
Walaupun saya tau semuanya sirna...
Tp demi silaturrahim saya buat...

Tapi tahun ni 2009...
Saya tak tau apekah maseh lagi...
Beliau mengguna digit yg sama utk HPnya...
Lalu pagi2 lagi (yg semaken kurang paginya)...
Saya kirimkan wish melalui sa-org teman mutual...
Dgn niat yg same... silaturrahim (ada makna tuu)...
Info demi info bertukar telinga melalui telpon tangan...
Makian dan kutokan berbau persahabatan terlempar jua...

Gelak tawa, mengilai-ngilai dgn teman tersebut...
Kerana lama tak menyelak kain sesama sendiri...
Disulami dgn kesah2 sensasi...
Sedikit demi sedikit memperlahankan rentak saya...
Rentak yg bakal terhenti akibat info dari teman itu...
Kerana 2hb April 2009 bakal menjadi...
2hb April Terakhir saya...
Beliau dah tunang rupenye bulan 3 hari tu...
Alhamdulillah....Tahniah, kawan!

"Masok angin, keluar asap...hahaha!"

No comments:

Post a Comment